Najpopularniejsze zajęcia fitness

Jakie są najmodniejsze zajęcie fitness w obecnym czasie? Przede wszystkim takie, które przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej, odchudzające. Jednakże rosną w siłę również treningi, które wzmacniają organizm, poprawiają kondycję i wydolność. Fitness jest jedną z najbardziej wszechstronnych form aktywności fizycznej, łączącej w sobie różne formy ruchu. Jednak, aby taki trening był bezpieczny i skuteczny, musi być prowadzony według ustalonych zasad. Wśród tak ogromnego wyboru, jakie zajęcia będę odpowiednie?

Zajęcia wzmacniające ciało

Jedną z pierwszych propozycji jest niezwykle intensywny aeroboxing, czyli połączenie aerobiku z elementami sztuki walki takimi jak boks, kick-boxing, taekwondo, czy karate. Fitaball to ćwiczenie, w czasie którego wykorzystuje się dużą piłkę rehabilitacyjną. Co jest celem takich ćwiczeń? Przede wszystkim wzmocnienie wszystkich grup mięśniowych i poprawa koordynacji ruchowej. Body sculpting to zajęcia, które pomagają rzeźbić ciało poprzez zwiększenie siły i elastyczności wszystkich grup mięśniowych. Natomiast ABS to z kolei trening skupiający się na wzmacnianiu mięśni brzucha.

Zajęcia odchudzające i rozciągające

Pierwszym z proponowanych ćwiczeń odchudzających będzie ABT, czyli abdominal, buttocks thights – to seria energicznych ćwiczeń, dzięki którym wyszczuplimy trzy najbardziej problematyczne części damskiego ciała. Fat burning, czyli po prostu spalanie tłuszczu to zestaw prostych i przeciętnie intensywnych ćwiczeń, które pomogą zgubić nawet do jednego kilograma tygodniowo. Step z kolei to trening fitness polegający na energicznym wchodzeniu na wyspecjalizowana platformę do ćwiczeń, z wykorzystaniem odpowiedniej techniki. Hi-Io impact polega na wykonywaniu naprzemiennych skoków, podskoków i obrotów. Fitness jumping to nic innego jak intensywne skakanie na trampolinie przeznaczonej do fitnessu. Dzięki tym ćwiczeniom spalimy zbędną tkankę tłuszczową i wspaniale wymodelujemy sylwetkę. Co więcej, istnieje również fit dance – stanowi mieszankę figur tanecznych z ćwiczeniami aerobowymi, dzięki tak intensywnemu i oryginalnemu ćwiczeniu w szybkim czasie wyrzeźbimy nasza sylwetkę. Stretching polega natomiast na rozciąganiu całego ciała – zwiększa się elastyczność i gibkość całego ciała. Pilates to zestaw ćwiczeń składający się z elementów jogi, baletu i ćwiczeń siłowych.

Autor